12 tips eerste stressverschijnselenervaringen Waaronder een Burn-out

Persoonlijk leiderschap is te leren

12 tips eerste stressverschijnselenervaringen waaronder een Burn-out

  1. Je staat elke dag voor je gevoel moe op, je voelt je moe en dit gevoel blijft door de dag aanhouden.
  2. Je merkt dat je nog maar een kort lontje hebt. Alles ervaar je als teveel. Je voelt dat je niet lekker in je vel zit.
  3. Alles ligt aan de ander of doordat…  Gebeurtenissen of situaties waarin je beland voor je gevoel ervaar je als onprettig, en dit komt vaak door de ander. Wat zij/hij zegt of wat hij/zij doet.
  4. Je praat misschien in de derde persoon over jezelf
  5. Je verhalen die je deelt in je hoofd. Het begint op malen te lijken.
  6. Je merkt dat sommige mensen wegkijken als je iets aan het vertellen bent, sommige lopen zelfs weg, zonder of met een excuus of uitvlucht.
  7. Je verhalen krijgen andere betekenis. Mensen die in dezelfde stroming zitten als jij. Jullie voeden elkaar en trekken elkaar aan. Mensen die met plezier en vitaal leven zullen minder met je afspreken. 
  8. Je hebt het gevoel dat je er niet bij hoort. Je voelt je alleen.
  9. Je focus en concentratie vermindert.
  10. Je voelt je niet meer waardevol. Je doet er niet meer toe voor je gevoel.
  11. Het vertrouwen dat je goed bent zoals je bent is vermindert of zelf helemaal weg.
  12. De verbinding met jezelf en je omgeving wordt steeds minder. Je leeft steeds meer in je eigen wereld

Binnenkort wat levert stress jouw op

Hierna wat kun je anders doen

#stress #12tipsstress  #Burn-out #andersdoen #Bewust #communiceren #verbinding #Persoonlijkeontwikkeling #LouterspelenvanuithetBewustzijn

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *